دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند

اکنون برای شما عزیزان اهنگ تو رفتی ولی فکرت تو سر من موند همیشه نبودت من و قلبمو ترسوند ریمیکس سبک قدیمی نوستالژی از علیرضا طلیسچی را با کیفیت عالی با پخش آنلاین و متن آماده دانلود کرده ایم

دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ نمیتونه کسی مثل تو شه بریزه بهم منو محمد علیزاده

متن آهنگ

تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند
همیشه نبودت من و قلبمو ترسوند
نگو که جداشیم که من خسته ترینم
پریشون شده بودم تا وقتی تورو دیدم
من پسندیدمت از دور و دلم رفته از اون شب
شدم از همه غافل شدم رو تو حواس جمع
یه عاشق پی چاره که دست برنمیداره
که پات خیلی میشینه ولی کیه که ببینه
میگن بود شبیهت ولی من که ندیدم
گذشتم چه ساده به هر کی که رسیدم
قشنگی تو هر چی تو هر چی که تنت بود
دلم رفت عجیبه اینم پاقدمت بود

دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند ریمیکس , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند با صدای زن , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند علیرضا طلیسچی , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند از طلیسچی , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند همیشه نبودت منو قلبمو ترسوند , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند بی کلام , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند کامل , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند ابی , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند خواننده زن , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند با صدای بچه , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند با صدای هایده , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند همیشه نبودت , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند با صدای , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند زن , دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند نازنین ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: